Thursday 6 May 2010

Apie 'ikvepimus'


Labai aciu visiems, kas mane skaitot, lankot, komentuojat. Dar didesnis aciu tiems, kas ikvepiat kurti ir nesustoti pusiaukelej.
Kiekvienas is jusu man savaip brangus ir idomus esat. Myliu jus labai labai.
Galeciau pameginti isvardinti kodel ir kaip, kuris ir uz ka, bet nemeginsiu, nes tai pataptu milzinisku darbu, o sarasas testusi ir testusi ir testusi... iki begalybes...

Jei trumpuciais ir mazyciais pavyzdeliais, tai galiu pasakyti, jog Dijutes namai mane ikvepia gerumu ir jaukumu. Pagalvojus apie juos - visada uzsinoriu kazka mielo pasigaminti sau :-)
Aurelija - ikvepimas ir paskatinimas daryti kazka sau (cia apie versla). Nuo jos ir prasidejo "snap-studio".
Neri - magiskas pasaulis - man visiskai nepazystamas, bet zavintis savo paslaptim ir nenuspejimu "kas bus toliau" :-) Is jos atradau Coelho (iki siol pamenu jos klausima, ten Vilniuje, Staneviciaus gatveje - "Tu ka "Alchemiko" neskaicius?").
Miaska - man yra dziazas! Jurga ir visa Jonusiuku komanda - vitamino C doze, Inga - pamokymas, kaip kartais reikia "tiesiog nesukt sau galvos" del tam tikru gyvenimo "pokstu" :-)
O va, Mazylis siuo metu man asocijuojasi su baidarem. Kazin kodel ? :-)))

Pastaruoju metu neatsistebiu Monika. Negi tu visada tokia buvai? Jei taip - as taves visiskai nepazinojau. Nebent gal labai pavirsutiniskai.

Is pradziu ji mane nustebino netiketu uzsidegimu gaminti papuosalus. Rodos, nepraejo ne kelios dienos, o jau internete puikavosi visa kruva jos papuosalu nuotrauku, pridekoruota begale mazyciu mielu daiktu. Taip taip! Salia papuosalu gamybos dar ir dekupazas... Beje, man tai sitos pakabos pacios graziausios http://public.fotki.com/papuosalupasaulis/padaryti-darbai-jau/naudota-servetl.html - tad cia jau man ikvepimas issiaskinti kaip ir su kuo ir bandyti :-)). Jei idomu - daugiau Monikos darbeliu yra cia http://public.fotki.com/papuosalupasaulis/. Kaip ji pati sako - ilgais ziemos vakarais prigaminau :-) Bet tai jau praeitis.

O vat stai siuo metu Monika gyvena naturalios kosmetikos gamyba. Uzsikreciau tuo ir as :-) O kaip gi kitaip. Uzteko tik truputeli pasidometi kas mano kosmetineje gyvena - ir is karto atsirado didziulis noras padaryti pavasarini apsivalyma :-)

Cituoju Monciuko keletos laisku istraukas:

"Užsikabliavau" ant natūralios kosmetikos. Jau kuris laikas naudoju savo gamybos lūpų balzamą :)
<....>
Kadangi žiemos vakarais nebūdavo ką veikti, tai intensyviai paskaitinėdavau Supermamų forumą, o ten yra labai įvairių temų apie natūralios kosmetikos gamintojus, apie tai, kaip pačioms pasigaminti kosmetiką. Kai tau rašiau laiškutį, tai dar nebuvau bandžiusi gaminti kremo, bet dabar ne tik kad bandžiau, bet ir sėkmingai visa šeimyna naudoja mano pagamintus kremukus.
<...>
Jei įdomu,
Čia vienos mergaitės blogas, kuriame surašyta, kaip kenkia kosmetika
http://grozio-testai.blogspot.com/2009/11/grozio-indelyje-visas-chemijos-fabrikas.html"

Aisku, ne su viskuo sutinku kas parasyta siame Blog'e, taciau... apsivalyma jau padariau.
Kremuku kol kas dar negaminu, bet ka gali zinoti... Gal viena diena :-) Reikia pirma remontus uzbaigti. Chi chi :-)

Paskaitinekit - gal tai bus ikvepimas ir Jums.
"Niekuomet zmogus nera toks grazus, koks jis buna kurdamas". (Vydunas)

Fotografuota: Geguze 2010
Vieta: Namai

PS. Nuotrauka - tai vienas is Snap-Studio uzsakymu. Nusisvilpiau is Roko. Beje, cia irgi naturali kosmetika. Tad jokios apgaules ;-)

No comments: